Thursday, January 03, 2008

Nytt år!

Ja, så har 2008 så sakteliga rullt igång. Vi har haft väldigt lata dagar, sovmorgnar och sena kvällar. Men skönt. Nyåret firades tillsammans med goda vänner (många, vi var 8 familjer) i ett stort hus på landet utanför Nora. Vi hade riktigt härligt. Åkte upp redan dagen innan. Spelade spel och umgicks. Sovmorgon, promenad, bastu och sen nyårsförberedelser. Härligt med många vänner.

Nu är det nytt och jag vill alltid börja rensa och städa. I går började jag rensa recept medan jag letade efter ett till min pappas 65-årsdag. Idag är det sonens rum som har börjat få en upprensning. Vi har varit på IKEA och köpt hyllor, kartonger och annat.
Det värsta med mig är att jag mest börjar, lite överallt, och inte är lika bra på att slutföra. Vi får se hur det går.

No comments: