Wednesday, January 30, 2008

För och efter

Bjuder på lite bilder från min verkstad. Före och efter ... ni kanske inte ens ser någon skillnad för det är rätt stökigt på efterbilden också. Men jag ser skillnad :-) Min verkstad är väldigt liten (det gamla pannrummet) så det är inte helt lätt att få plats med allt. Därav röran. Nu har jag jobbat där i måndags, på min "lediga" dag. Skönt. Så nu tuffar produktionen igång så sakteliga. Känner redan att det är svårt att få till nytt till Alla hjärtans dag som jag ville, men jag får satsa på påsk.



2 comments:

Sussie said...

Kul med bilder från arbetshörnor, jag tycker att det är charmigt med lite röra, då syns det ju att det händer nåt. Min verkstad blir rörig den med när jag är där, kreativt kaos låter väl bra :) Ha en fin dag, kram.

Linda Lunda said...

Underbart!!!!! Helt enkelt underbart! Det är konstigt ... vad det snabbt blir LITE stökigt i en verkstad!
Vad glad jag blev som hittade din blogg.
Mvh Linda