Tuesday, January 22, 2008

Tema vardagslyx

Jag älskar (ju som skrivet) fina skrivböcker och pennor. Dessutom måste jag skriva upp nästan allt för att minnas. Det är listor av alla de slag, packningslistor, matlistor, handlingslistor, skuld-hit-och-dit-listor. Sen måste jag också teckna och skriva ner idéer. Då är det vardagslyx att göra det i en fin skrivbok. Det allra härligaste är när boken är alldeles ny, innan man skrivit i den. Blanka fina blad. Men sen när jag börjat så fyller jag den raskt med allt möjligt. Det här är boken jag använder nu och den är så fin. Jag blev alldeles förälskad i den när jag hittade den.





(Boken och pennan kommer från Bookbinders design.)

4 comments:

Sussie said...

Din kaffekopp är riktigt vacker. Ett rent nöje att dricka sitt morgonkaffe i den :) Skrivboken är superfin. Ha en fin kväll.

Emma Clara said...

jag förstår att du blev kär i den...jättefin...har du fyndat på NoaNoa....halva rean börjar idag...kram!!

Anonymous said...

Har du köpt den på Åhlens. Såg nämligen härom dagen att de sålde bookbinders design, tänkte köpa en bok till kommande Asienresan, men lät bli.

Ha en bra söndag.

/Deesajn
www.metrobloggen.se/deesajn

Lenaslera said...

Nej jag beställde den från Bookbinders design på Norrlandsgatan i Stockholm och så skickade de den till mig. Jag brukar köpa Bookbindersgrejer på Åhlens med men jag har inte sett att de har den här boken där. /Lena