Wednesday, March 30, 2011

Liten blir stor

Här är mina fina små-stora barn. Tänk vad tiden går. (Och jag har hunnit ikapp mig själv från förra inlägget ;) Jag har haft de här svartvita fotona på dem i hallen länge. Tittade till på dem en dag och insåg att tiden går. Och fick komplettera med två nyare kort. Jag tycker det är så fint med svartvita kort. De när barnen är små har jag framkallat själv när jag gick min keramik och konstutbildning på Kuben. De två nya är fotade med en svartvit film som man framkallar i en färgframkallare (om jag förstått det rätt). De är fotade med min gamla analoga Canon Eos 50 och framkallade på Foto7:an i Örebro. Deras kopist är så duktig och gör så fina kontraster i bilden, och vit kant. Det tycker jag om.

2 comments:

mamma lycklig said...

Ja det är på barnen man märker att åren bara rasar iväg. Man behöver stanna upp ibland och bara njuta av dom innan dom blivit stora och flyttat hem i från. Skönt att våren är här nu, man behöver ljus och mycket värme just nu.
Vi tänkte fira att våren är här med en liten vår kväll här hos mig i butiken. Återkommer med datum och tid. Kanske skulle du vilja vara med och sälja dina fina alster här, tänkte ha lite utanför denna gång också.
Men vi hörs när allt är bestämt.
Ha det gott.
Kram Nettan

Anonymous said...

Fina bilder och fina barn! Ses imorgon! Kram G