Saturday, March 26, 2011

Härlig fredag

Jag fick härliga tulpaner och goda karameller av en arbetskamrat
för att jag lånat ut mina skidor.


Ett härligt paket med en fin, fin ask med en trevlig personlig etikett låg i brevlådan.
Asken har jag beställt från nya fina webbutiken Jordgubbar med mjölk.

Sen kom min "nya" granne in med vinboxen och sa:
- Jag vill dricka fredagsvin med min granne. Och jag som satt där och fortfarande jobbade lite framför datorn kände att ja, nu är det fredag, och äntligen har jag en granne att dricka fredagsvin med :)

Sen plockade jag fram skaldjuren jag köpt till mig och barnen (mannen är på kill-resa). Färska räkor, havskräftor, rökt lax och krabba. Kan det bli bättre? Tror inte det.

1 comment:

Anonymous said...

Ååååhhh vilken bra avslutning på arbetsveckan ..... Hörs, kram A-K