Tuesday, August 31, 2010

Sonen fyller 14 år

tänk vad tiden går ... Nyss var han en liten bebis och jag undrade hur de kunde släppa iväg oss från BB ensamma med detta barn. Sen har vi följts åt detta livliga, underfundiga och roliga barn och jag. Han gjorde bus och äventyr och jag var ofta steget efter. Han har varit envis, driven, viljestark och glad. Och vi har haft så roligt ihop. Nu är han en trevlig, välfomulerad, rolig, behändig tonåring (än så länge i alla fall ;) som jag fortfarande har roligt tillsammans med och jag är nästan larvigt stolt över honom och så glad att just jag får vara hans mamma. Grattis!

2 comments:

Anonymous said...

Söta mamman, jag blir alldeles tårögd av dina fina ord. Ta hand om din "lilla" kille och hälsa och gratta i efterskott! Kram G

Anonymous said...

Hej!
Har precis hittat din fina blogg!
Gillar din keramik! Eftersom jag också håller på o knåpar med lera,har jag provat lite dekaler.Men var får man tag på fjärilar i grå-svart färgskala?Jag hittar bara blå,brun...Skulle bli väldigt glad om du kunde tipsa mig!
MVH Ann-sofie
aseq@spray.se