Thursday, January 14, 2010

Mästarnas mästare

Tittade på första avsnittet av mästarens mästare igår, (inspelat). Jag tror det kan bli riktigt bra. Flera riktigt fokuserade tävlingsmänniskor. Som ändå verkar rätt kul och avslappnade. Jag gillar programmet för att det är lagom mycket tävling (där alla verkligen vill vinna) och däremellan lite långsamt småmys. Sen ger tillbakablickarna mig rysningar. Och då blir jag sådär larvigt sentmental att jag nästan gråter. Och det verkar funka rätt bra mellan Holm och Sjöberg också, lite småpikar här och där men ändå med lite glimten i ögat. Hoppas att det inte blir konflikt för det här känns som att det ska vara ett icke-konflikt program och det är det som är så skönt.

Det har blivit riktigt hektiskt för mig med TV-tittande, jag som brukar tycka att jag inte har tid att titta. Halvåtta hos mig. (Men den här veckan är de lite gnälliga tycker jag), I en annan del av Köping, Familjen Annorlunda, Mästarnas mästare och ikväll börjar ett annat av mina favoritprogram Antikrundan.

No comments: