Monday, November 03, 2008

Så här vill jag ha det







Bilder Bookbinders design.
Men det har jag inte! Mitt skrivbord är ett enda kaos. Mitt lilla kontor är ett enda kaos. Av material som jag jobbar med, böcker, tidningar, keramik, skolpapper, keramikpapper andra papper ... ja, jag som gärna vill hävda att jag är ordningsam jag får krypa till korset och erkänna att så ej är fallet.
Jag har massor av fina böcker, pärmar, papper, stämplar, pennor, men de bara försvinner i oredan.
På mitt kontor står två bokhyllor från IKEA, Billy i björk med glasdörrar för från början ville jag ha ett litet "bibliotek" där. Men nu vill jag flytta ner dessa i källaren och istället ha en vit Billy och i den ha alla mina material, pennor, färger, pärmar och fina saker. Så där fint och ordningsamt som på Bookbinderssidorna .... Men där bokhyllorna ska stå står ett stort gammalt mörkbrunt fint träskåp som vi har linne i ... och vart ska det ta vägen? Just nu är det där det tar stopp, jag kommer inte på hur jag ska göra med det skåpet. Så än så länge får kaoset frodas. Tyvärr.

No comments: