Monday, February 04, 2008

Några saker till butiken

Jag har ett halsband kvar som är till salu.

Halsband med änglahänge. Hänget är i stengods. Den är ca 1,5 cm x 2,5 cm. Kedjan är i silver, 2 mm kulkedja med kullås, 65 cm lång. Det kostar 350:- plus 20:- i porto och packning. Just detta är sålt men jag har andra (nästan likadana) med ängel.



Så finns det tre färdiga armband i butiken.



Finns kvar


Sålt

Sålt
Sålt

Armbanden har ett hänge i stengods ca 1,5 x 2 cm stora. Armbanden är ca 19 cm i omkrets. Bandet är i läder, 2 cm brett. De kostar 220:-, plus 20:- för porto och packning.



Jag har också fyra fat.




Finns kvar

Faten är i stengods med vit glasyr. Ängeln är diskmaskinssäker och mikrosäker. Måtten på faten är 12 x 12 cm
De kostar 150:-, plus 30:- i porto och packning.





Om man köper fler saker skickar jag i samma kuvert/paket och räknar ut ett porto och packningspris för alltihop.
Frågor? Intresserad av att köpa något? Lämna en kommentar med e-postadress så hör jag av mig!

3 comments:

Sussie said...

Du gör så underbart fina saker. Jag är glad att du vill följa med såklart, nu startar jag inomom en vecka , då tjoar jag till, ha d gott, kram.

Emma Clara said...

Vilka fina bilder du tar...märks att du kan det där och förmodligen har en bättre kamera än jag!!!!! Du är så duktig...jag brukar skryta om dig och dina fina saker!!!! Är stolt att jag har en vän som är så duktig, det ska du veta.....funderar på ett armband....ska fundera lite till...funderar oxå på nått fyrkantigt fat...gillar formen.......hmmmm....
ha en riktig bra dag!!!!!!!!!

Lenaslera said...

Tack Zanna, jag följer dig till ditt nya bloggställe ...

EmmaClara Tack snälla du! Beröm mår man bra av. Och jag som tycker att du gör så mycket fint!
Kram L