Monday, February 11, 2008

Yr ...

Idag har jag haft någon konstig sorts migrän .. så har jag varit lite yr. Känt mig som om jag är lite berusad, eller som om jag är ombord på en båt. Inte bra. En annan gång blev jag riktigt yr att jag ramlade omkull hela tiden och kräktes. Fick åka till vårdcentralen och sen akuten. Men de hittade inget. Troligtvis någon form av rubbning på balansnerven. Vad det kommit av kunde de inte säga, men stress var ett hett tips. Det var vila och åksjuketabletter som gällde och efter ett tag kände jag mig som vanligt igen. Och hoppades på att det aldrig skulle komma igen. Därför blev jag lite orolig idag. Det var inte alls som sist, men ändå ... så jag har vilat och tagit det lugnt idag. Det var min lediga dag och jag skulle ha jobbat i verkstaden men så blev inte fallet.

1 comment:

Emma Clara said...

vännen min...det lät inte roligt....du får väl tvinga dem att kolla upp dig mer om det kommer tilbaka hela tiden....men jag har oxå varit yr en tid..men jag skyller på ammning och för lite sömn...vet inte...är oxå lite stressad...dop och en sambo som jobbar mycket just nu.....vi kanske har samma problem!!!! Hoppas att du mår bättre!!!
KRAM!!!!