Tuesday, February 12, 2008

Bättre nu ...

... men fortfarande stessad. Har för mycket. Jobbar, jobbar, skjutsar barn, städar, lagar mat - flera rätter samtidigt för jag förbereder till nästa vecka då vi drar till fjälls, fortsätter jobba hemma ... Barnen cirkulerar runt mig och pratar, pratar, berättar och ställer frågor. Härligt egentligen, men jag är så stressad att jag inte hör dem. Men så hör jag. Sonen frågar: När mamma, när tror du solen sprängs? Ja, tänker jag i mitt stilla sinne, vet inte, men snart sprängs mamma ...

2 comments:

Emma Clara said...

Ler härifrån......underbara ungar!!!!!!!
Och jag hoppas att du inte sprängs!!!
Men visst känns det så vissa dagar........
Sköt om dig och FÖRSÖK att fokusera på det viktiga.....
Kram på dig!!!!!!

petra.m said...

Hejsan!
Efter en hel del bloggsurfande så hittade jag plötsligt din fina blogg! Roligt att hitta en till med keramiskt innehåll:)Vad fina saker du gör! Det ser så mysigt ut i dina julefönster.
Mvh Petra