Monday, December 10, 2007

Julförsäljning

Nu har jag varit med på två marknader. En första adventsmarknad på ett av stadens torg och en hemma hos en kompis i lördags. Båda två gick riktigt bra. Men jag är lite sliten. Jobba och sen få fram alla sakerna och packa ner, packa upp, stå och sälja, packa ner igen ... ja, ni förstår. Nu står sakerna uppställda hemma hos mig igen, dit man kan komma om man vill handla presenter till julklappsbyten, fröknar, mostrar eller varför inte sig själv. Nu blir det nog inget mer producerat innan jul utan nu ska jag gå över till pepparkaksbak och julgodistillverkning med barnen, julklappar och pynt hemma. Här får ni en smygkik av min "julhylla" ...

3 comments:

Emma Clara said...

Det var mysig julmarknad ni fixat du och Gunilla...hoppas ni håller fast vi det så att det blir en tradition att åka dit!! Du är SÅ DUKTIG och gör så FINA SAKER och jag är så glad för din skull när du får sälja av det!!!!!!

Sussie said...

Så mycket fina saker du ser ut att ha i din hylla, ha det nu riktigt trevligt med ditt julmys.

whobyfire said...

vilken läcker julhylla- den skulle jag vilja dyka in i :)
ha en fin tredje advent! :)