Monday, February 27, 2012

Rea i hyllan

Jag har städat och rensat i min hylla och märker hur mycket keramik jag har. Så jag tänkte att nu får jag rea lite. Jag har plockat fram en massa som jag tar 50 kr för. Lite udda saker och saker som missats lite i form och glasyr. Man kan planetera i kopparna, använda dem till slit och släng och faten till blomfat. Har satt ner en hel del av textilen från Nyblom o Kollén också, servetter, handdukar och smådukar för 10 kr. Välkomna hit och fynda!
Jag har gjort fint i hyllan också så att ni kan köpa av de vanliga sakerna också :) För eller hur nu känns det som om det är lite vår i luften och man blir sugen på lite pastelliga färger.




2 comments:

Eva said...

Åh vad härligt och inspirerande att se din vackra keramik!

Får jag fråga var du har köpt de där vackra ormbunmksdekalerna som du har på en del av din keramik?

Lenaslera said...

Hej Eva,
Kul att du hittade hit. visste inte riktigt om jag skulle svara här eller på din blogg, provar här. Jag beställer mina dekaler från England, hos Baileys and sons.
Lycka till! hälsningar Lena