Thursday, November 08, 2007

Presenter ska delas ut ...


Jag var inne hos agata och läste om det här roliga påhittet. (Passar mig som älskar presenter.) Jag hakar på.
"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Alltså: De tre första kommentarerna får en present som jag gjort skickad till sig. Och får sen fortsätta kedjan och göra fler glada. Bra, eller hur!? Det kanske inte trillar in något litet paket i dag eller i morgon, men det kommer ...

5 comments:

Sussie said...

Låter som ett roligt påhitt tycker jag, klart man hänger på. En dum fråga kanske men hur vet man adressen till dem som ska få present, jag är ju skapligt inom bloggeriet så jag får väl skämma ut mig lite ibland. Ha en fin dag.

Anonymous said...

Jag vill oxå vara med!

: )

Anonymous said...

Ånej, jag hade så gärna velat ha något som du har gjort, men jag är ju redan med, så det går ju inte! Dina mårbackapinnar och änglarna och haösbanden är ju helt underbart fina! Något som jag har undrat då jag sett bokmärken och foton på keramiksaker. Hur sätter man dit dom, jag menar i vilket skede? Brinner dom inte upp i ugnen?

Anonymous said...

Åhååå... Nej... eller ja??? Är Lisa med eller inte är jag fyra eller trea???
Jag skulle i alla fall väldigt gärna vara med - om nu inte lisa räknas eftersom hon redan är med eller hur det nu är???

Lenaslera said...

Hej .. Lisa räknas inte .. eller ja, hon räknas ju förståss, men inte ibland de tre. Så du är med. Och nu är det klart. Så nu ska jag börja tänka till vad ni ska få. Vad jag ska pyssla ihop :)