Monday, January 03, 2011

Nytt år, nya möjligheter ...

Men just nu är det mest soffläge. Behövde nog ha mycket vila ... Idag hade vi dock bestämt oss för längdskidor i de blå bergen men vaknade med en sjukling, den minsta av oss. Feber. Så det blev lite mer soffläge och skidor på TV istället. Får se vad dagen ger. Ska summera året här på bloggen men det blir en annan gång, har inte kamera och sladd i närheten. Ni ska få se fler bilder från den trevliga marknaden också.
Sen är det dags att summera året. Hur gick det? Vad sålde jag för? Vilka saker gick bra, vad sålde inte bra. Sen är det dags att göra en plan för året. Vad ska jag göra för keramik? Ska jag prova en ny lera? Nya glasyrer? Vilka försäljningsställen ska jag vara på? Marknader? Vilken nivå ska jag lägga mig på? Och sen är det bara att köra igång.

No comments: