Monday, January 10, 2011

Första dagen på jobbet och skolan

försov vi oss rejält. Vi vaknade halv åtta, både mannen och jag hade önsketänkt och ställt klockan en hel timme fel, på halv åtta istället för halv sju!! Rivstart, men vi hann.

Nu är det bara att köra igång igen, vare sig man vill eller inte. Hemma har jag förberett genom att tvätta undan all tvätt, skrivit matlista och handlingslista och handlat så att allt finns hemma och vi vet vad vi ska äta. I morse var ryggsäckar och gympapåsar packade och kläder framlagda, som tur var ...
Så ni får vi försöka mjukstarta veckan. Bilder från året kommer snart.

1 comment:

NeMa Design said...

Det blev en rivstart kan man säga. Tur att ni hann i allafall. Tänkte tala om att jag har super rea i butiken from. onsdag denna vecka. Packar ner dina saker i en kartong och skriver på va som jag sålt. Och om du har vägarna förbi kan du kanske hämta dina saker. Eller om jag tar med dem till stan. Hör av dig så jag vet.
Välkommen på REA.
Kram Nettan Butik mamma lycklig