Monday, August 04, 2008

Tillbaka i stan ...

... och det sved att flytta hem från landet. Jag fällde till och med några tårar. Men som det regnar och ruskar nu så kanske det är bäst att vara i staden. Nu kan jag ju blogga igen och läsa alla andra trevliga bloggar och kolla vad ni har för er.
På vägen hem igår stannade jag till på Café Englagård och Englas skafferi. Ett fantastiskt fint ställe. Hon bloggar också! Se mer
Idag har jag slappat, slöat och så har lilltjejen och jag städat hennes rum och byt till ett nytt skrivbord, visar bild en annan dag. (Kameran är inte med mig just nu.) Var på väg på loppis idag men det hann stänga. Nytt försök imorgon. Vill ha en ny, men gammal, säng till henne.

1 comment:

Emma Clara said...

jaha...då han jag inte komma i år heller då......det är väl konstigt vad tiden går bara.......vi har oxå mer eller mindre flyttat hem.....kram!!!!