Monday, November 07, 2011

Brun lera med vit glasyr

blev bra tycker jag. Ska jag göra mer av. Har fått ordning på en rosa också, halvt om halvt, det får ni se snart.

Och så måndag:) min hemmadag, göra vad jag vill dag, jobba i verkstad dag.
Helgen gick så fort så fort ... så jag är glad att jag har den här dagen att landa och återhämta mig på (särskilt som vi blev varse att vi har ett utvecklingssamtal, ett gymnasieöppethus och ett föräldramöte i kväll ... rivstart på veckan).
I helgen har vi rensat, som galningar. Jag undrar hur mycket man kan stoppa ner i en källare??? ... papper, barnkläder, gamla skor, konstiga saker, trasiga saker, torkad hobbyfärg ... listan kan göras lång. Vi höll på hela söndagen och lite bättre blev det i alla fall. Men det finns mer ...





1 comment:

Annasyster said...

Finfint!