Monday, May 30, 2011

Firat och klart

NU har jag firat och blivit firad. Nu är jag verkligen 40-år! Först reste vi bort på en underbar semester och firade min lilla fina familj och jag.



Sen var det hem och fixa, fixa till ett öppet hus för släkt och vänner med fika och grillning, som sen visade sig bli en riktigt partig historia till framåt halv fyra (!) Tack ni som var där :)


Sen var det ladda om och i lördags var det fest för vänner med mat och dryck och sång och dans och fantastiska presenter och härliga och roliga vänner. Jag känner mig så uppvaktad! Allt gick så bra (med lakansdukar och till och med fyndad klänning från Bra begagnat!) Fina uppträdanden med sånger. Tack, tack, tack alla ni som var med!


Sen lite morsdag på toppen. Så efter att den här mor hade städat efter festen så var vi en sväng i stadens stadspark och låg i gröngräset (på min nya solmadrass jag fick på lördagen, tack Bella), mat på en trevlig uteservering och en tur till kyrkogården och min egen mamma och gjorde fint på graven. Och tänk det gjorde inte så ont. Maj har varit en kalasande månad. Känns som om jag fyllt år hela månaden! Nu är jag redo för nya äventyr!














































































3 comments:

Emma Clara said...

Tack igen för en super( i dubbel bemärkelse) fest!!!!! och jag säger det igen...du strålade!!! och såå mycket fina presenter!!!

Anonymous said...

Kan inte göra mer än hålla med tidigare inlägg. Även om det inte blev så mycket super i dubbel bemärkelse för mig ;) Om det är så där härligt att fylla då kanske jag ska börja längta lite. Kram kram vännen från G

Anonymous said...

Här kommer en hälsning från Grekland! Allt är toppen!
Tack än en gång för en kul fest, gott och trevligt som alltid hos dig!
Stor kram och trevlig Kristiflygare. KRAM A-K m familj