Friday, May 01, 2009

Födelsedag ...

... soligt, trevligt. Presenter. Fina saker. Vänner. Släkt. Glädje och saknad. Jag sakanar dig så oerhört mamma! Jag säger som Alva: Jag tycker inte om när du åker bort mamma för då märks det så väl att det är någon som fattas! Och du har rest så långt så långt bort, och du kommer aldrig tillbaka! Och vid sådana här tillfällen så märks det såväl att det är någon som fattas. Kommer du alltid att fattas? Ja, jag tror det. Men du ser mig väl? Jag hoppas det. Jag vill det. Att du är med mig. Ibland är man barn och vill bli lite omklappad av mamma fastän man fyller 38. Saknar dig.

1 comment:

Emma Clara said...

och så glömnde jag att gratta dig i allafall.....FAST a-k påminnde mig!!!! Du får ett grattis i efterskott!!!!!!!!!!!! och jag förstårpresic....jag saknade mamma så mycket i påskas....!!!!!!