Friday, December 19, 2008

Fina klappar

Jag älskar julkappar. Att ge och att få. Jag tycker inte om när man säger: - Vi köper inget till varandra i år vi vuxna. Nej. Inte min grej. Har istället bestämt med en god vän som också tycker om julklappar att vi ska ge och vi ska få. Mer.
Vi byter adventspresenter. Fyra fina paket får jag och fyra ger jag bort. I år var temat: gammalt, papper, hem/jul och kök. 50:- får varje klapp kosta. Och när barnen öppnar sina adventskalenderpaket på söndagarna så har jag också ett paket. Uttänkt och köpt till mig. Det gör mig glad. Och är mycket mysigt att öppna. Och i ett annat hus gör mitt paket min goda vän glad. Sådant gillar jag. Tack G.



2 comments:

Agata said...

Vilken kul idé! Ska genast höra mig för med vänkretsen inför nästa år för att se om någon vill vara med på ett sånt trevligt byte.

Englas Skafferi said...

Åh, vad mysigt! Jag älskar också paket. Lika mycket utsidan och öppnandet som innehållet. Jag fyller på annandagen och får därför mitt behov tillfredsställt under julen ;-)
Kram!