Monday, March 31, 2008

Nu gör jag det ...

... går ner för trappan och sätter igång! Jag har varit så stressad ett tag både av jobbet och privat att jag inte orkar skapa något. Det som ska göra att jag mår bra och orkar det andra har blivit jobbigt. Och det vill jag inte.
Idag har jag tagit ut min "lediga dag", är tillbaka på 75% jobb efter ett par hysteriska veckor. Och nu ska jag. Greja. Dreja. Inte tvätta, blogga, surfa, diska, plocka, läsa, utan ner bara och sätta igång. Jag kommer upp sen i eftermiddag och rapporterar vad jag gjort.

2 comments:

Emma Clara said...

HEJA LENA!!!!!!! Rätt tänkt!!! Jag blir så nyfiken va du hittar på!!!! Du MÅSTE börja tänka mer på dig själv!!!!!!!!!!!!

petra.m said...

Det låter vettigt tycker jag:) Hoppas du får igång kreativiteten ordentligt!!! Jag vill med se! Varför finns det så få keramikbloggar, eller är det bara jag som inte hittar dem?!
Mvh Petra