Friday, March 21, 2008

Glad påsk!

Här kommer lite bilder på påskkeramik och på påskpyntet här hemma. Är lite besviken på vädret vill ha mer sol och vårkänsla, men det kanske tar sig i slutet av veckan. Har ju tre härliga lediga dagar till att se fram emot.

Olika ägg. Jag har samlat på ägg. Numera har jag dem inte framme hela tiden, inte alla. Men det passar ju utmärkt att plocka fram till påsk och vår.



Vita fjädrar i röd kornell.


Glad Påsk till er som kikar in! Passa på att vara med era nära och kära. Och ta hand om varandra. Det ska jag göra! Samla energi tillsammans med dem som betyder mest. Och försöka hitta den rätta vägen att göra saker och ting så att jag mår bra!

3 comments:

petra.m said...

Hejsan!
Självklart får du sno etikett adressen:)
www.moo.com
Inte så dyrt och så ser det lite extra proffsigt ut!! Härliga ägg, själv har jag inte ens lyckats ta mig ut o plockat påskris, fy på mig!
Ha en härlig helg! Mvh Petra

Anonymous said...

stor påskkram till dig!

Jes/Vita villa vila said...

Vilka härliga bilder! Fin blogg du har!

Glad Påsk ♥

Jes