Friday, December 02, 2011

En härlig minisemester

Det har varit lite mycket ett tag. Jag har varit otroligt stressad och inte riktigt mått bra. Men nu for vi till Uppsala, mannen och jag. I onsdags, och gick på en mycket bra Eldkvarnkonsert på det trevliga och mysiga stället Katalin.





Jag fick gå på hemslöjden och bland annat träffa trevliga Lina från Ä I A Gart och prova hennes fina armband och få titta på annat fint hantverk. Sådant gör mig snäll och glad. Lunch i Saluhallen. Lite domkyka, tänk vad de kunde bygga förr ...





Torsdagskvällen avslutades med syjunta hemma i Örebro men mina goda juntavännter. Vi målade en tavla tillsammans, och kvällen avslutades med en julapelsin. Nu känner jag mig mycket gladare. Jag är på banan igen.


1 comment:

Lena H said...

Oh vilken trevlig tur, nu blir jag också sugen på att åka till Uppsala.