Monday, February 14, 2011

Vinter

Det är såå mycket vinter. Häftigt men kallt, kallt. Idag har jag jobbat lite men bra i verkstan. Satt hänklar påkaffemuggar , drejat temuggar, putsat på lite saker och pysslat runt. Skönt. Har suttit ute en stund i solen med filt om benen och kaffekopp. Annars är det alla hjärtans dag stämning. Lilla fina tjejen väckte mig med hjärtan av kanel på frukostyoughurten, och hjärtanmackor. Alla fick egengjorda kort, pappan och jag en blomma och storebror paket med tuggummi i, alla fick egna fönstermålningar. Hon överöser oss med kärlek just nu, härligt. Ikväll blir det våfflor i hjärtanform.











3 comments:

FaB Keramik said...

Hej Lena! Kul att du hittat min blogg - alltid roligt med keramikfantaster!
Jag har svarat på dina frågor i kommentarsfältet på min blogg. Lycka till med keramiken!
Kram Frida

Lena said...

Vilka fina vinterbilder!

Oskar Göransson said...

Jag skrotar runt här på blogger i jakt på inspirerande keramikbloggar och din kvalar in alldeles utmärkt!
Sparar den under bloggar jag följer. =)

Vi ses!
// Oskar