Thursday, October 07, 2010

Keramik?



Man kan ju undra om det här är en keramikblogg eller inte ... handlar väldigt lite om det just nu. Det betyder inte att jag inte jobbar. Bara att jag inte fått ordning på kameran eller mig själv vad det gäller bloggandet. Det kommer.
Jag har funderingar på ny hemsida. Min gamla försvann när telia tog bort den tjänst jag använt. Och jag har inte tagit tag i det hela än. Men jag har nog bestämt webbhotell nu, har hittat ett billigt och bra. Men då kände jag att jag knappt vet hur man gör längre. Tidigare jobbade jag som web-designer och kunde jobba i Dreamveawer i stort sett obehindrat ... men nu. Öppnade en ny version av programmet och kände, oj. På jobbet använder jag bara ett webpubliceringsverktyg numera. Ja, ja. Jag ska väl kunna lära mig igen. Men det tar lite mer tid.

1 comment:

Lena H said...

Det är som det är vissa tider. Jag kom att tänka på dig idag och besökte dig i rymden på din blogg. Själv håller jag på med förberedelser inför en massa projekt. I morgon ska jag på företagsfrukost på Clarion hotel. På torsdag ska jag marknadsföra min affärsplan, på fredag ska jag till Stockholm och till helgen har vi öppet hus. Vi är med i www.konstslingan.se, och du är såklart välkommen till vårat öppna hus. allt gott
Lena