Wednesday, November 22, 2006

Julstämningen tätnar

Idag såg jag att glöggen Blossa 06 redan var slut på stadens systembolag. Jag missade första laddningen men av den andra köpte jag 3 flaskor. Har redan testat. God.
Idag kommer jag att ha ett litet trevligt paket från Cosas i brevlådan. Beställde saker därifrån igår på dagen. På kvällen ringde Annelie och sa att om jag inte redan satt in pengar på kontot så kunde jag dra av frakten för hennes man skulle till Örebro idag och kunde leverera hem till min brevlåda. Gratis. Vilken service. Heja Cosas.
Jag har en glasyr i ugnen. Den står och svalnar nu. Det går framåt.

2 comments:

Agata said...

Trevligt med service! Själv har jag bara varit in och kollat på Cosas sajt, menjag ska kanske handla något nästa gång. Även om jag inte tror att dehar ärenden ända upp till Norrland...

Jag är nyfiken på din keramik. Kan du ite lägga ut bilder?

Lenaslera said...

Jo, det ska komma bilder ... det tar bara lite tid för mig att få till det. Jag meddelar på din blogg när det dykt upp.